Інфекційний калейдоскоп
Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте.
Тому виховання майбутнього спеціаліста відбувається перш за все у грі. Гра, її організація – ключ в організації виховання. Інтелектуальні ігри допомагають здобути навички самостійної праці, розвинути творче мислення, інтереси і здібності студентів. Вони впливають на виникнення мотивів до навчальної діяльності, на активацію, інтенсифікацію процесу
навчання. 27 листопада здобувачі освіти 42 с групи відділення
«Сестринська справа» грали у гру з медсестринства в інфектології «Інфекційний калейдоскоп». Конкурси «Розминка», «Історичні загадки», «Вгадайте за жестами», «Виберіть правильний лікарський засіб», «Конкурс капітанів», «Гра з вболівальниками» не залишили нікого байдужими. Було «спекотно», цікаво і пізнавально! Вирували позитивні емоції: радість від знань, рішучість, веселість, захоплення.