Практика – велика справа для майбутнього медика
Викладачем отоларингології Миколою Гладким проведене відкрите практичне заняття на тему «Клінічна анатомія та фізіологія вуха. Методи обстеження»
Впродовж усього заняття викладач забезпечує умови для самостійної роботи здобувачів освіти. Орієнтиром навчальної діяльності майбутніх медиків є методичні рекомендації, які скеровують їх до активної роботи.
Першим кроком, що стимулює клінічне мислення, є взаємоопитування, яке супроводжується мультимедійними зображеннями, які стосуються питань, що розглядаються.
Ключовим аспектом заняття є основний етап – це самостійне виконання практичних навичок.
Для формування та розвитку професійних комунікативних компетенцій доцільно використано фрагмент рольової гри, де майбутні медики демонструють відпрацьовані на занятті практичні уміння та навички.
Для контролю та корекції знань, умінь й стимулювання клінічного мислення майбутні молодші фахові бакалаври розв’язують ситуаційні клінічні задачі та беруть участь в інтелектуальній грі «Що? Де? Коли?».
Інтелектуальна гра завжди розвиває інтерес, логічне мислення, увагу, пам’ять та комунікативно-ігрові здібності.