До складу циклової комісії гуманітарних та соціально-економічних освітніх компонентів входить п’ять викладачів, які є педагогами не лише за професією, але й за покликанням.
Очолює предметну циклову комісію Надія МАЛА – спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач методист.
Члени методичної комісії:
- Наталія ГАДЗІНА – викладач географії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист
- Галина БОЙЧУК – методист коледжу, викладач української мови (за професійним спрямуванням), спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач – методист,
- Михайло БЕЗВЕРХНІЙ – викладач історії України, всесвітньої історії, захисту України, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач – методист
- Надія МАЛА– викладач української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач – методист,
- Наталія ДРАПАТА – викладач англійської мови, англійської мови ( за професійним спрямуванням), спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії
Викладачі мають достатньо високий науково-методичний потенціал, який реалізується в розробці нормативної документації, створенні навчально-методичних посібників, науково-методичного забезпечення предметів.
Велику увагу акцентують члени методичної комісії на організацію не тільки освітнього процесу, а й на послідовне та ефективне виховання майбутніх медичних спеціалістів. Формують свідомих громадян держави, патріотів України з власними поглядами й переконаннями, вмінням правильно оцінювати нинішні реалії і відстоювати та захищати свої ідеали й переконання.
Основна мета роботи ЦК– організовувати та ефективно здійснювати освітній процес, надавати навчально-методичну допомогу викладачам, сприяти покращенню якості викладання гуманітарних та соціально-економічних освітніх компонент шляхом обміну досвідом роботи.
Члени методичної комісії спрямовують свої зусилля на вивчення та реалізацію в освітній процес методичної проблеми ЦК «Роль інтерактивних форм і методів в удосконаленні процесу навчання та розвитку творчих здібностей здобувачів освіти на заняттях гуманітарних та соціально-економічних освітніх компонент»