Вивчення даної методичної теми допомагає викладачам удосконалювати освітній процес, де:
– здобувачі освіти набувають культури дискусії;
– виробляються вміння приймати спільні рішення;
– поліпшується вміння спілкуватися, доповідати;
– якісно змінюється рівень сприйняття здобувачами освіти матеріалу – він набув особистісного сенсу, замість «вивчити», «запам’ятати» стало «обдумати», «застосувати»;
– якісно змінюється рівень володіння головними мисленнєвими операціями: аналізом, синтезом, узагальненням, абстрагуванням.

Викладачі гуманітарних та соціально-економічних освітніх  компонентів:

       орієнтують здобувачів освіти  на високу активність як на заняттях так і в позааудиторний час;

       спонукають до колективної та самостійної діяльності;

       забезпечують процес оволодіння здобувачами  освіти  науково-теоретичними знаннями;

       втілюють професійно-орієнтований підхід при навчанні майбутніх фахівців;

       створюють умови для їх творчої та пошукової діяльності.

 

 

Члени методичної комісії впроваджують у навчальний процес:

       активні форми роботи: фрагменти ділові та рольові гри,  заняття-диспути, творчі зустрічі;

       інтерактивні методи: метод взаємного контролю, робота в малих групах, метод проектів; різноманітні інтерактивні вправи.

       мультимедійні засоби навчання: відеофільми, презентації, електронні підручники, тести тощо.

Викладачі  активно працюють над:

       покращенням навчально-методичного забезпечення та 

естетичного оформлення навчальних кабінетів:

§  кабінет української мови та літератури (завідувач Надія МАЛА)

§  кабінет англійської  мови (завідувач  Наталія ДРАПАТА)

§  кабінет історії  України (завідувач  Михайло БЕЗВЕРХНІЙ)

§    кабінет ОП та БЖД  (завідувач Наталія ГАДЗІНА)

       покращенням навчально-методичного комплексу (розробляють методичні рекомендації до вивчення освітніх компонент, створюють мультимедійні презентації, електронні посібники тощо);

       удосконаленням своїх професійних якостей (відвідують заняття колег, беруть участь в методичних об’єднаннях, готують здобувачів освіти до участі в конкурсах та олімпіадах, пишуть статті, виступають на конференціях);

       зростанням педагогічної майстерності (проводять відкриті заняття та виховні години,  беруть участь у таких конкурсах як «Викладач року», «Моє краще заняття»,  активно проводять науково-пошукову та дослідницьку діяльність).

Викладачі  та  здобувачі  освіти коледжу  25 жовтня 2024 року  разом з усіма небайдужими до рідного слова українцями писали  Всеукраїнський  радіодиктант національної єдності.  Ми охоче долучилися до цієї патріотичної акції й стали творцями хвилі єдності, мета якої не перевірка на кількість допущених помилок, а єднання навколо рідного слова.

Під керівництвом викладачів комісії здобувачі освіти коледжу активно беруть участь у мовно – літературних конкурсах.

Неодноразово здобувачі освіти займали почесні місця на обласних і Всеукраїнських конкурсах.  В 2023-2024  н.р.  здобувач освіти   ІІ курсу спеціальності «Лікувальна справа» Назарій СУКАЧ прийняв  участь  у Всеукраїнській олімпіаді серед студентів закладів освіти.

Циклова комісія займається підвищенням професійного рівня та педагогічної майстерності викладачів, вивченням і розповсюдженням  кращого досвіду навчально-виховної роботи, здійснює розробку і втілення в життя заходів, спрямованих на  покращення якості навчання.

Члени циклової комісії  є активними учасниками обласних та  регіональних методичних об’єднань гуманітарного та соціально-економічного профілю. 

У  цикловій комісії працюють такі гуртки:

 гурток « Берегиня»  (керівник  Надія МАЛА);

– гурток « Рідний край» (керівник  Михайло БЕЗВЕРХНІЙ );

– гурток « Екскорт країнознавця»(керівник Наталія ДРАПАТА )

Щороку проводиться  тиждень циклової комісії гуманітарних та соціально-економічних освітніх компонент. У рамках тижня пропонуються літературно-мистецькі заходи, інтелектуальні ігри, екскурсії, зустрічі з творчими людьми, конференції.

Отже, освітні компоненти гуманітарного та соціально-економічного спрямування є основою формування особистості, підготовки молодих спеціалістів до життя. Головним змістом діяльності викладачів гуманітарних та соціально – економічних освітніх компонентів є пошук нового, того, що допомагає викладачам і здобувачам освіти співпрацювати, розуміти один одного та впроваджувати  реалізацію змісту сучасної освіти, її основних принципів.