Вивчення даної методичної теми допомагає викладачам удосконалювати освітній процес, де:
– здобувачі освіти набувають культури дискусії;
– виробляються вміння приймати спільні рішення;
– поліпшується вміння спілкуватися, доповідати;
– якісно змінюється рівень сприйняття здобувачами освіти матеріалу – він набув особистісного сенсу, замість «вивчити», «запам’ятати» стало «обдумати», «застосувати»;
– якісно змінюється рівень володіння головними мисленнєвими операціями: аналізом, синтезом, узагальненням, абстрагуванням.






Викладачі гуманітарних та соціально-економічних освітніх компонентів:
– орієнтують здобувачів освіти на високу активність як на заняттях так і в позааудиторний час;
– спонукають до колективної та самостійної діяльності;
– забезпечують процес оволодіння здобувачами освіти науково-теоретичними знаннями;
– втілюють професійно-орієнтований підхід при навчанні майбутніх фахівців;
– створюють умови для їх творчої та пошукової діяльності.
Члени методичної комісії впроваджують у навчальний процес:
– активні форми роботи: фрагменти ділові та рольові гри, заняття-диспути, творчі зустрічі;
– інтерактивні методи: метод взаємного контролю, робота в малих групах, метод проектів; різноманітні інтерактивні вправи.
– мультимедійні засоби навчання: відеофільми, презентації, електронні підручники, тести тощо.


Викладачі активно працюють над:
– покращенням навчально-методичного забезпечення та
естетичного оформлення навчальних кабінетів:
§ кабінет української мови та літератури (завідувач Надія МАЛА)
§ кабінет англійської мови (завідувач Наталія ДРАПАТА)
§ кабінет історії України (завідувач Михайло БЕЗВЕРХНІЙ)
§ кабінет ОП та БЖД (завідувач Наталія ГАДЗІНА)
– покращенням навчально-методичного комплексу (розробляють методичні рекомендації до вивчення освітніх компонент, створюють мультимедійні презентації, електронні посібники тощо);
– удосконаленням своїх професійних якостей (відвідують заняття колег, беруть участь в методичних об’єднаннях, готують здобувачів освіти до участі в конкурсах та олімпіадах, пишуть статті, виступають на конференціях);
– зростанням педагогічної майстерності (проводять відкриті заняття та виховні години, беруть участь у таких конкурсах як «Викладач року», «Моє краще заняття», активно проводять науково-пошукову та дослідницьку діяльність).


Викладачі та здобувачі освіти коледжу 25 жовтня 2024 року разом з усіма небайдужими до рідного слова українцями писали Всеукраїнський радіодиктант національної єдності. Ми охоче долучилися до цієї патріотичної акції й стали творцями хвилі єдності, мета якої не перевірка на кількість допущених помилок, а єднання навколо рідного слова.

Під керівництвом викладачів комісії здобувачі освіти коледжу активно беруть участь у мовно – літературних конкурсах.

Неодноразово здобувачі освіти займали почесні місця на обласних і Всеукраїнських конкурсах. В 2023-2024 н.р. здобувач освіти ІІ курсу спеціальності «Лікувальна справа» Назарій СУКАЧ прийняв участь у Всеукраїнській олімпіаді серед студентів закладів освіти.
Циклова комісія займається підвищенням професійного рівня та педагогічної майстерності викладачів, вивченням і розповсюдженням кращого досвіду навчально-виховної роботи, здійснює розробку і втілення в життя заходів, спрямованих на покращення якості навчання.
Члени циклової комісії є активними учасниками обласних та регіональних методичних об’єднань гуманітарного та соціально-економічного профілю.


У цикловій комісії працюють такі гуртки:
– гурток « Берегиня» (керівник Надія МАЛА);
– гурток « Рідний край» (керівник Михайло БЕЗВЕРХНІЙ );
– гурток « Екскорт країнознавця»(керівник Наталія ДРАПАТА )
Щороку проводиться тиждень циклової комісії гуманітарних та соціально-економічних освітніх компонент. У рамках тижня пропонуються літературно-мистецькі заходи, інтелектуальні ігри, екскурсії, зустрічі з творчими людьми, конференції.


Отже, освітні компоненти гуманітарного та соціально-економічного спрямування є основою формування особистості, підготовки молодих спеціалістів до життя. Головним змістом діяльності викладачів гуманітарних та соціально – економічних освітніх компонентів є пошук нового, того, що допомагає викладачам і здобувачам освіти співпрацювати, розуміти один одного та впроваджувати реалізацію змісту сучасної освіти, її основних принципів.