Освітній процес — система науково-методичних і педагогічних заходів, спрямованих на розвиток особистості, шляхом формування та застосування її компетентностей (Ст. 1. ЗУ «Про освіту»).
Отже, з урахуванням наявних норм законодавства про освіту, освітній процес у закладі фахової передвищої освіти:
•забезпечує єдність навчання, виховання і розвитку здобувачів освіти;
•реалізується відповідно до освітньо-професійної програми, розробленої й затвердженої коледжем на основі державних стандартів фахової передвищої освіти, яка обов’язково передбачає освітні компоненти для вільного вибору здобувачем освіти;
•здійснюється як одночасна співдіяльність і постійна взаємодія здобувачів освіти (навчальна діяльність) і педагогічного працівника (педагогічна діяльність) у формах, за допомогою методів і засобів навчання, що відповідають освітньо-професійній програмі;
•передбачає повне виконання коледжем відповідної освітньо-професійної програми та досягнення здобувачами освіти визначених нею результатів навчання (компетентностей) як особистісних якостей, які підлягають ідентифікації, вимірюванню та оцінюванню та які здобувач освіти здатен продемонструвати після завершення освітньо-професійної програми та окремих її компонентів у встановленому порядку та у визначені терміни.
Зміст освіти – це науково обґрунтована система дидактично та методично оформленого навчального матеріалу для різних освітніх і кваліфікаційних рівнів. Зміст освіти визначається освітньо-професійною програмою підготовки, структурно-логічною схемою підготовки, навчальними програмами дисциплін, іншими нормативними актами органів державного управління освітою і відображається у відповідних підручниках, навчальних посібниках, методичних матеріалах, дидактичних засобах, а також під час проведення навчальних занять та інших видів навчальної діяльності.
.
Положення, які регулюють порядок здійснення освітнього процесу
Положення про групу забезпечення спеціальності ЧМФК
Положення про директорські контрольні роботи Чемеровецького медичного фахового коледжу