Предметна циклова комісія гуманітарних та соціально-економічних дисциплін
До складу предметної циклової комісії гуманітарних та соціально-економічних дисциплін входить дев’ять викладачів, які є педагогами не лише за професією, але й за покликанням.
Очолює предметну циклову комісію Мала Н.В.– спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач методист.
Члени методичної комісії:
– Бойчук Г.Я.– викладач української мови (за професійним спрямуванням), спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач – методист
– Безверхній М.І. – викладач історії України, всесвітньої історії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач – методист
– Гончар К.М.– викладач німецької мови, спеціаліст другої кваліфікаційної категорії.
– Горяча А.В.– викладач української мови та літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач – методист
– Грабар О.М.– викладач соціально-економічних дисциплін, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
– Цнота Л.В. – викладач англійської мови, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач – методист.
Викладачі мають достатньо високий науково-методичний потенціал, який реалізується в розробці нормативної документації, створенні навчально-методичних посібників, науково-методичного забезпечення предметів.
Велику увагу акцентують члени методичної комісії на організацію не тільки освітнього процесу, а й на послідовне та ефективне виховання майбутніх медичних спеціалістів. Формують свідомих громадян держави, патріотів України з власними поглядами й переконаннями, вмінням правильно оцінювати нинішні реалії і відстоювати та захищати свої ідеали й переконання.
Основна мета роботи ПЦК– організовувати та ефективно здійснювати освітній процес, надавати навчально-методичну допомогу викладачам, сприяти покращенню якості викладання гуманітарних та соціально-економічних дисциплін шляхом обміну досвідом роботи.
Члени методичної комісії спрямовують свої зусилля на вивчення та реалізацію в освітній процес методичної проблеми ПЦК «Роль інтерактивних форм і методів в удосконаленні процесу навчання та розвитку творчих здібностей студентів на заняттях гуманітарних та соціально-економічних дисциплін»




Вивчення даної методичної теми допомагає викладачам удосконалювати освітній процес, де:
– студенти набувають культури дискусії;
– виробляються вміння приймати спільні рішення;
– поліпшується вміння спілкуватися, доповідати;
– якісно змінюється рівень сприйняття студентами матеріалу – він набув особистісного сенсу, замість «вивчити», «запам’ятати» стало «обдумати», «застосувати»;
– якісно змінюється рівень володіння головними мисленнєвими операціями: аналізом, синтезом, узагальненням, абстрагуванням.
Викладачі гуманітарних та соціально-економічних дисциплін:
– орієнтують студентів на високу активність як на заняттях так і в позааудиторний час;
– спонукають до колективної та самостійної діяльності;
– забезпечують процес оволодіння студентами науково-теоретичними знаннями;
– втілюють професійно-орієнтований підхід при навчанні майбутніх фахівців;
– створюють умови для їх творчої та пошукової діяльності.
Члени методичної комісії впроваджують у навчальний процес:
– активні форми роботи: фрагменти ділові та рольові гри, заняття-диспути, творчі зустрічі;
– інтерактивні методи: метод взаємного контролю, робота в малих групах, метод проектів; різноманітні інтерактивні вправи.
– мультимедійні засоби навчання: відеофільми, презентації, електронні підручники, тести тощо.
Викладачі активно працюють над:
– покращенням навчально-методичного забезпечення та
естетичного оформлення навчальних кабінетів:
– кабінет української мови та літератури (завідувач Мала Н.В.)
– кабінет зарубіжної літератури (завідувач Горяча А.В.)
– кабінет англійської мови (завідувач Цнота Л.В.)
– кабінет німецької мови (завідувач Гончар К.М.)
– кабінет історії України (завідувач Безверхній М.І.)
– кабінет соціально-економічних дисциплін (завідувач Грабар О.М.)
– покращенням навчально-методичного комплексу (розробляють методичні рекомендації до вивчення дисциплін, створюють мультимедійні презентації, електронні посібники тощо);
– удосконаленням своїх професійних якостей (відвідують заняття колег, беруть участь в методичних об’єднаннях, готують студентів до участі в конкурсах та олімпіадах, пишуть статті, виступають на конференціях);
– зростанням педагогічної майстерності (проводять відкриті заняття та виховні години, беруть участь у таких конкурсах як «Викладач року», «Моє краще заняття», активно проводять науково-пошукову та дослідницьку діяльність).
Під керівництвом викладачів комісії студенти коледжу активно беруть участь у мовно – літературних конкурсах. Ми пишаємося своїми студентами. Неодноразово студенти займали почесні місця на обласних і Всеукраїнських конкурсах. В 2019-2020 н.р. студентка І курсу спеціальності «Сестринська справа» Шевчук Наталія прийняла участь Всеукраїнській олімпіаді серед студентів закладів освіти, що здійснюють підготовку молодшого спеціаліста.
Циклова комісія займається підвищенням професійного рівня та педагогічної майстерності викладачів, вивченням і розповсюдженням кращого досвіду навчально-виховної роботи, здійснює розробку і втілення в життя заходів, спрямованих на покращення якості навчання.
Члени предметної циклової комісії є активними учасниками обласних та регіональних методичних об’єднань гуманітарного та соціально-економічного профілю.
У предметній цикловій комісії працюють такі гуртки:
– українознавство (керівниця Мала Н.В.);
– гурток краєзнавства (керівник Безверхній М.І );
– іноземної мови (керівниця Цнота Л.В.)
Щороку проводиться тиждень предметної циклової комісії гуманітарних та соціально-економічних дисциплін. У рамках тижня пропонуються літературно-мистецькі заходи, інтелектуальні ігри, екскурсії, зустрічі з творчими людьми, конференції.
Отже, дисципліни гуманітарного та соціально-економічного спрямування є основою формування особистості, підготовки молодих спеціалістів до життя. Головним змістом діяльності викладачів гуманітарних та соціально – економічних дисциплін є пошук нового, того, що допомагає викладачам і студентам співпрацювати, розуміти один одного та впроваджувати реалізацію змісту сучасної освіти, її основних принципів.