(03859) 9-12-54 med_chem@ukr.net
  • Головна
  • Оголошення
  • Новини
  • Moodle
Чемеровецький медичний фаховий коледж
  • Про коледж
    • ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
    • ІСТОРІЯ КОЛЕДЖУ
    • СИМВОЛІКА КОЛЕДЖУ
    • ГУРТОЖИТОК
  • Загальні відомості
    • ЗВЕРНЕННЯ ДИРЕКТОРА
    • АДМІНІСТРАЦІЯ КОЛЕДЖУ
    • ВИБОРИ ДИРЕКТОРА 2021
    • ПРАВОУСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ
    • АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ
    • ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ
    • АНТИКОРУПЦІЙНІ ЗАХОДИ
    • ЕЛЕКТРОННА СКРИНЬКА ДОВІРИ
  • ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
  • Освітній процес
    • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
    • МЕТОДИЧНА РОБОТА
      • ПОЛОЖЕННЯ, ЯКІ РЕГЛАМЕНТУЮТЬ МЕТОДИЧНУ РОБОТУ
      • ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
      • АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
    • НАВЧАЛЬНА РОБОТА
      • Нормативно-правова база
      • ПОЛОЖЕННЯ, ЯКІ РЕГЛАМЕНТУЮТЬ НАВЧАЛЬНУ РОБОТУ
      • Навчальні плани
        • Примірні навчальні плани
        • Робочі навчальні плани
      • Програмне забезпечення
      • Організація освітнього процесу
      • Семестровий та підсумковий контроль
        • Екзаменаційна сесія
        • ДПА / ЗНО
        • Державна атестація
      • Моніторинг КРОК М
        • Звіт про діяльність навчального закладу
    • ПРАКТИЧНЕ НАВЧАННЯ
    • ВИХОВНА РОБОТА
  • ПІДРОЗДІЛИ
    • ВІДДІЛЕННЯ
      • Положення “Відділення”
      • ЛІКУВАЛЬНА СПРАВА
      • СЕСТРИНСЬКА СПРАВА
    • ЦИКЛОВІ КОМІСІЇ
      • Комісія освітніх компонентів, що формують загальні компетентності
      • Комісія загальноосвітніх компонентів
      • Комісія гуманітарних та соціально-економічних освітніх компонентів
      • Комісія, що формує спеціальні компетентності хірургічного, педіатричного та акушерсько-гінекологічного профілю
      • Комісія, що формує спеціальні компетентності терапевтичного профілю
      • Комісія, що формує спеціальні компетентності вузького профілю
      • ПЦК професійної та практичної підготовки акушерсько-гінекологічних та педіатричних дисциплін
      • ПЦК професійної та практичної підготовки з вузьких спеціальностей
      • ПЦК професійної та практичної підготовки хірургічних дисциплін
      • ПЦК професійної та практичної підготовки терапевтичних дисциплін
    • БУХГАЛТЕРСЬКА СЛУЖБА
    • ВІДДІЛ КАДРІВ
    • БІБЛІОТЕКА
  • ЗДОБУВАЧАМ ОСВІТИ
    • Положення
    • ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО РОЗПОРЯДКУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ЧМФК
    • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
    • ГРАФІК ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ НА 2024-2025 Н.Р.
    • ГРАФІК КОНСУЛЬТАЦІЙ
    • Розклад екзаменаційної сесії
    • НМТ – 2025
    • Розклад занять
    • СТИПЕНДІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
    • ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ ІСПИТ
    • КРОК М
    • АТЕСТАЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
    • ВИБІРКОВІ ДИСЦИПЛІНИ
    • НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА СТУДЕНТІВ
    • Навчальні матеріали
    • Дистанційне навчання
  • ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА
  • ВСТУПНИКУ
    • ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ
    • ЗАПРОШУЄМО НА НАВЧАННЯ
    • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
    • ПРАВИЛА ПРИЙОМУ
    • ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ
    • РЕГІОНАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ
    • ІНФОРМАЦІЙНИЙ КУТОК ВСТУПНИКА
      • ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВСТУПУ
      • ЕТАПИ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ
      • ПЕРЕЛІК КОНКУРСНИХ ПРЕДМЕТІВ
      • ВСТУПНІ ВИПРОБУВАННЯ
      • СПИСКИ ГРУП ВСТУПНИКІВ
    • ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ВСТУПНИКА
    • МОТИВАЦІЙНИЙ ЛИСТ
    • Розклад консультацій та вступних випробувань
    • РЕЙТИНГОВІ СПИСКИ ВСТУПНИКІВ
    • НАКАЗИ ПРО ЗАРАХУВАННЯ
    • Зразок заяви на поселення в гуртожиток
  • СТОРІНКА ПСИХОЛОГА
  • КОНТАКТИ
  • Головна
  • -
  • Предметна циклова комісія природничо-наукової підготовки
  • -
  • Предметна циклова комісія природничо – наукової підготовки

Предметна циклова комісія природничо – наукової підготовки

22.10.2020 1324 Comments off adm Предметна циклова комісія природничо-наукової підготовки

Голова циклової комісії – Яковенчук Ольга Тимофіївна, викладач фармакології, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач – методист. Завідувач лабораторії фармакології.

Члени предметної циклової комісії:
Гадзіна Наталя Василівна – викладач охорони праці та безпеки життєдіяльності, викладач вищої категорії, викладач-методист, завідувач кабінету ОП та БЖД;
Трач Людмила Йосипівна – викладач мікробіології та фізіології людини, викладач вищої категорії, завідувач лабораторії мікробіології;
Уланівська Аліна Василівна – викладач психології та латинської мови, викладач першої категорії, завідувач кабінету латинської мови;
Худик Лариса Олександрівна – викладач біології та медичної біології, викладач вищої категорії, викладач-методист, завідувач кабінету біології та медичної біології;
Предметна циклова комісія працює над проблемою «Перспективи застосування технології розвитку критичного мислення під час викладання дисциплін природничо-наукової підготовки».

“Критичне мислення – це процес, за допомогою якого
розум опрацьовує інформацію з метою осягнення
або продукування ідей або розв’язання проблеми”.
Д.Х.Кларк

Для досягнення успіху в ХХІ столітті потрібні знання і вміння критично мислити, а також необхідна технічна кваліфікація, тому студенти повинні отримувати навички інформаційних технологій.
У процесі модернізації освіти критичне мислення та інформатизація виділяється в якості основних пріоритетів.
Сьогодні кожен викладач циклової комісії готує і проводить заняття з використанням нових інформаційних інтерактивних та комунікаційних технологій. Такі заняття наочні, інформативні, барвисті, інтерактивні, економлять час викладача і студентів.
Розвиток критичного мислення сприяє:
• поліпшенню якості навчання студентів;
• зміні в методах і організаційних формах роботи студентів;
• готовності і здатності студентів ефективно працювати в новому інформаційному середовищі;
• формуванню у студентів вміння вчитися, готовності і здатності продуктивно працювати в колективі, вирішувати завдання, взяті із реального життя.

Для того щоб формувати такі вміння на заняттях природничо-наукових дисциплін, викладачі свою педагогічну діяльність спрямовують на:
– використання форм та методів інноваційних технологій ;
– стимулювання студентів до самостійної діяльності ;
– залучення студентів до виконання завдань, які потребують використання додаткових джерел інформації ;
– підготовку інформаційних повідомлень, рефератів, міні-проектів ;
– формування навиків аналізувати інформацію, робити висновки, відстоювати власні висловлювання, думки;
– роботу над розробкою завдань різного рівня складності ;
– підготовку завдань творчого спрямування ;
– створення проблемних навчальних ситуацій ;
– організацію як індивідуальної роботи, так і в малих групах, у парах, в групах тощо.
Члени методичної комісії використовують індивідуальний та диференційований підхід, ставлячи на меті допомогти кожному студенту розкрити власний потенціал, враховуючи мотиви і інтереси учіння студентів.
На лекційних заняттях закладають основу фундаментальних знань, що сприяє теоретичному збагаченню студентів.
З метою забезпечення контакту з аудиторією викладачі природничих предметів використовують різноманітні методи викладу: розповідь, пояснення, бесіда. Практикують подачу матеріалу не в готовому вигляді, а перед студентами ставлять проблеми для самостійного вирішення.
Розвитку самостійності мислення, саморозвитку та самовдосконалення сприяють випереджувальні індивідуальні та групові завдання.
Випереджувальні завдання носять різний характер – порівняльний, ознайомлювальний та творчий.
На лабораторних та практичних заняттях викладачі звертають увагу на формування самостійності студентів, використовуючи такі прийоми :
– організація роботи з навчальним матеріалом;
– робота над збором матеріалу з досліджуваної теми;
– аналіз практичних ситуацій;
– організація виконання індивідуальних завдань, розв’язання ситуаційних задач.
Уланівська А.В. – практичні заняття з онов латинської мови зі студентами спеціалізації «Лікувальна справа».
Викладач забезпечує умови для успішного навчання та виховання студентів, використовуючи різноманітні інтерактивні методи навчання: інтерактивні вправи «Знаю-хочу дізнатися-дізнався», «Словесний теніс», хвилинки «Цікаво знати».
Для активізації пізнавальної діяльності студентів вдало організовує самостійну практичну роботу, де студенти, працюючи в «малих групах», методом інтерактивної вправи «Навчаючи-вчуся» засвоюють різноманітні грецькі словотворчі елементи.
«Господарями» заняття є студенти, а викладач спрямовує їх діяльність в правильне русло, навчає, виправляє та підтримує атмосферу творчості та ініціативи.
З метою удосконалення навчальної діяльності студентів, члени ПЦК оптимально поєднують традиційні та інноваційні методи. З успіхом використовують інтерактивні вправи: «Робота в парах», «Навчаючи – вчуся», «Мікрофон», «Займи позицію», «Акваріум», «Мозковий штурм», «Фішбоун» та інші.
Тренінг — це розминка для душі, розуму і тіла, а також навчання та новий досвід.
В рамках проведення тижня ПЦК природничо – наукової підготовки викладач Уланівська А.В. проводила психологічні тренінги:
«Пізнай самого себе»
Мета: вчити студентів пізнавати свій внутрішній світ і світ ближнього; формувати адекватну самооцінку, виховувати самоповагу і повагу до інших; розвивати почуття відкритості та довіри; cприяти розвитку самоусвідомлення та самосприйняття особистості.
«Профілактика та подолання стресових станів»
Мета: підвищення психологічної грамотності, здійснення профілактики стресів перед ЗНО, формування в студентів орієнтації на збереження свого психічного здоров’я, тренування вмінь виражати свій емоційний стан, виявляти й усвідомлювати свої почуття та переживання людей які з тобою поруч, практикувати способи саморегуляції , досягати емоційної рівноваги.

Важливим компонентом сучасних занять є використання ІКТ. Викладачами циклу створений мультимедійний супровід до усіх лекційних занять підготовлені відеодосліди та відеозадачі.
Для втілення методичної проблеми та розширення кругозору у вивченні природничо-наукових дисциплін викладачі проводять позааудиторну роботу зі студентами : засідання предметних гуртків, організовують навчально-пошукову та науково-дослідницьку роботу студентів.
У предметній цикловій комісії працюють такі гуртки :
Анатомічний ( керівник Гречанюк О.В )
Фармакології ( керівник Яковенчук О.Т)
В центрі позааудиторної роботи є проведення тижня знань предметів циклу, де майбутні медики ознайомлюються з актуальними питаннями природничих дисциплін.

Цікаво проходять такі заходи :
• Інтелектуальні ігри («Брейн-ринг», фармакологічний ринг)
• Заняття самоврядування .
• Конкурси на кращого знавця предметів.
• Відеоконференції та відеожурнали “Видатні фармакологи України. Життя, наукова діяльність, відкриття”.
• Година спілкування « STOP- наркотик, NO- СНІД»
• Конкурс профілактичних та психологічних бюлетенів.
• Науково-теоретичні конференції: «Правила безпечної поведінки в природному та соціальному середовищі» та інші.
• Психологічні тренінги: «Як досягти успіху в професії», «Пізнай самого себе».
• Вікторина з історії розвитку фармакології “Ми – вам, Ви – нам”.

Таким чином робота предметної циклової комісії спрямована на підвищення культури педагогічної майстерності, активізацію творчого потенціалу викладачів, а особистісний підхід сприяє удосконаленню методів та прийомів навчання, які створюють умови для вивчення особистості студента, розвитку індивідуальних пізнавальних здібностей кожної молодої людини. Формують культуру життєдіяльності особистості, що є найвищою метою особистісно зорієнтованих технологій навчання.

“Освіта, що не вчить жити в сучасному світі, немає жодної цінності”
Р. Кіосакі

Share:

Недавні записи

  • VII засідання
  • День відкритих дверей
  • VI засідання
  • Запрошуємо на День відкритих дверей
  • V засідання

Останні коментарі

    Мета

    • Зареєструватись
    • Увійти
    • Стрічка записів
    • Стрічка коментарів
    • WordPress.org
    Footer logo

    Саме наш заклад володіє величезним потенціалом. З радісттю очікуємо Вас на навчанні

    Ми на зв’язку

    (03859) 9-11-01 med_chem@ukr.net www.medchem.km.ua 31601 Хмельницька обл., селище Чемерівці, вул.Центральна, 32

    Вас зацікавить

    • КОНТАКТИ
    • Політика конфіденційності
    • UNITED 24 MEDIA
    • Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти

    Наша галерея

    Instagram did not return a 200.
    Copyright © 2025 Чемеровецький медичний фаховий коледж. Усі права захищені.