(03859) 9-12-54 med_chem@ukr.net
  • Головна
  • Оголошення
  • Новини
  • Moodle
Чемеровецький медичний фаховий коледж
  • Про коледж
    • ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
    • ІСТОРІЯ КОЛЕДЖУ
    • СИМВОЛІКА КОЛЕДЖУ
    • ГУРТОЖИТОК
  • Загальні відомості
    • ЗВЕРНЕННЯ ДИРЕКТОРА
    • АДМІНІСТРАЦІЯ КОЛЕДЖУ
    • ВИБОРИ ДИРЕКТОРА 2021
    • ПРАВОУСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ
    • АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ
    • ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ
    • АНТИКОРУПЦІЙНІ ЗАХОДИ
    • ЕЛЕКТРОННА СКРИНЬКА ДОВІРИ
  • Доступ до публічної інформації
  • Освітній процес
    • Організація освітнього процесу
    • Методична робота
      • Положення, які регламентують методичну роботу
      • Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
      • Атестація педагогічних працівників
    • Навчальна робота
      • Нормативно-правова база
      • Положення про організацію освітнього процесу в ЧМФК
      • Графік освітнього процесу
      • Навчальні плани
        • Примірні навчальні плани
        • Робочі навчальні плани
      • Програмне забезпечення
      • Організація освітнього процесу
      • Семестровий та підсумковий контроль
        • Екзаменаційна сесія
        • ДПА / ЗНО
        • Державна атестація
      • Моніторинг КРОК М
        • Звіт про діяльність навчального закладу
    • Практичне навчання
    • Виховна робота
  • Підрозділи
    • Відділення
      • Положення “Відділення”
      • Лікувальна справа
      • Сестринська справа
    • Циклові комісії
      • Предметна циклова комісія природничо-наукової підготовки
      • ПЦК природничо-наукової підготовки
      • ПЦК загальноосвітніх дисциплін
      • ПЦК гуманітарних та соціально-економічних дисциплін
      • ПЦК професійної та практичної підготовки акушерсько-гінекологічних та педіатричних дисциплін
      • ПЦК професійної та практичної підготовки з вузьких спеціальностей
      • ПЦК професійної та практичної підготовки хірургічних дисциплін
      • ПЦК професійної та практичної підготовки терапевтичних дисциплін
    • Бухгалтерська служба
    • Відділ кадрів
    • Бібліотека
  • Студентам
    • Положення
    • Правила внутрішнього розпорядку здобувачів освіти ЧМФК
    • Студентське самоврядування
    • Графік освітнього процесу на 2022-2023 н.р.
    • Графік консультацій
    • Розклад екзаменаційної сесії
    • ЗНО/НМТ – 2023
    • Розклад занять
    • Стипендіальне забезпечення
    • Крок М
    • Державна атестація випускників
    • Науково-дослідницька робота студентів
    • Навчальні матеріали
    • Дистанційне навчання
  • ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА РОБОТА
  • Абітурієнтам
    • Списки груп абітурієнтів
    • Розклад консультацій та вступних випробувань
    • Зразок заяви на поселення в гуртожиток
    • Повідомлення
    • День відкритих дверей
    • Нормативні документи
    • Правила прийому 2022
    • Приймальна комісія
    • Регіональне замовлення
    • Інформаційний куток абітурієнта 2022 (на основі 9 кл.)
      • Етапи вступної кампанії (9 кл.)
      • Документи для вступу на основі 9 класів
      • Перелік конкурсних предметів 9 кл.
      • Вступні випробування (9 кл.)
      • Програми зі вступних випробувань 9 кл.
    • Інформаційний куток абітурієнта 2022 (на основі 11 кл.)
      • Етапи вступної кампанії (11 кл.)
      • Документи для вступу на основі 11 класів
      • Перелік конкурсних предметів 11 кл.
      • Вступні випробування (11 кл.)
      • Програми зі вступних випробувань 11 кл.
    • Електронний кабінет вступника (9 кл.)
    • Електронний кабінет вступника (11 кл.)
    • Корисні посилання
    • Мотиваційний лист 2022
    • РЕЙТИНГОВІ СПИСКИ ВСТУПНИКІВ 2022
    • Накази про зарахування
    • Список студентів 1 курсу рекомендованих для поселення в гуртожиток
  • Контакти
  • Головна
  • -
  • Предметна циклова комісія професійної та практичної підготовки хірургічних дисциплін
  • -
  • Предметна циклова комісія професійної та практичної підготовки хірургічних дисциплін

Предметна циклова комісія професійної та практичної підготовки хірургічних дисциплін

26.08.2020 807 0 adm Предметна циклова комісія професійної та практичної підготовки хірургічних дисциплін

Хірургічні дисципліни – це «божественне мистецтво, предмет якого прекрасний і священний людський образ».
Гете, поет, філософ і лікар.

Хірургічні дисципліни вважаються важливою складовою у підготовці молодших медичних спеціалістів.
Предметна циклова комісія професійної і практичної підготовки хірургічних дисциплін працює відповідно до розробленого Положення про предметну циклову комісію коледжу.
Забезпечує навчання в навчальному закладі за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста з таких спеціальностей:
– 223 Медсестринство. Лікувальна справа. Сестринська справа.
Предметна циклова комісія працює над реалізацією методичної проблеми «Формування самостійності студентів як професійно значущої якості майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я» .
Предметна циклова комісія включає такі дисципліни :
– хірургія, медсестринство в хірургії;
– невідкладні стани в хірургії;
– онкологія, медсестринство в онкології;
– офтальмологія, медсестринство в офтальмології;
– отоларингологія, медсестринство в отоларингології;
– анестезіологія та реаніматологія; медсестринство в анестезіології та реаніматології.
Матеріально-технічна база циклу складається з кабінетів доклінічної практики в коледжі та навчальних кабінетів на базі стаціонарного відділення Чемеровецької центральної районної лікарні:

– кабінет доклінічної практики з хірургії (завідувач Чорна Г.П.)

– кабінет доклінічної практики з медсестринства в хірургії (завідувач Задорожний А.Й.)

– кабінет доклінічної практики з вузьких спеціальностей (завідувач Гладкий М.І.)

– кабінет доклінічної практики з медсестринства в онкології (завідувач Чорна О.П.)

– кабінет доклінічної практики з реаніматології та анестезіології (завідувач Задорожний А.А.).

До складу предметної циклової комісії входить шість викладачів.
Голова предметної циклової комісії професійної та практичної підготовки хірургічних дисциплін Чорна Г.П. – викладач хірургії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист.
Члени циклової комісії:
– Гладкий М.І. – викладач офтальмології та отоларингології;
– Задорожний А.А. – викладач анестезіології та реаніматології;
– Задорожний А.Й. – викладач хірургії, медсестринства в хірургії;
– Чорна А.П. – викладач хірургічних дисциплін;
– Горячий А.А. – викладач онкології та медсестринства в онкології.

Основні завдання діяльності предметної циклової комісії хірургічних дисциплін :
– постійне впровадження у освітній процес сучасних досягнень методичної та медичної науки; нових методів діагностики та надання медичної допомоги пацієнтам;
– проведення професійного виховання майбутніх медичних фахівців, спрямованого на формування високих моральних якостей: гуманізму, милосердя, відповідальності та сумлінності у виконанні професійних обов’язків.

Для реалізації основної методичної проблеми та завдань визначені основні напрями роботи ПЦК:
– інформаційне забезпечення педагогічних працівників з питань педагогіки, методики та психології;
– впровадження форм та методів інноваційних технологій (ІКТ, інтерактивного навчання, проектних технологій; технологій розвитку критичного мислення);
– створення умов для розвитку творчих здібностей студентів, формування в них навичок науково-пошукової роботи;
– спрямування освітньої діяльності на розвиток та удосконалення професійних знань, умінь та навичок шляхом залучення до активної самостійної діяльності в аудиторний та позааудиторний час;
– урізноманітнення форм і методів самостійної діяльності студентів в позааудиторний час.
Основна мета науково-методичної роботи – якісна підготовка майбутніх молодших спеціалістів до професійної діяльності в умовах реформування галузі охорони здоров’я України.
Для кожного члена методичної комісії навчальна дисципліна є засобом власного саморозвитку і формування у студентів клінічного та творчого мислення. Викладачі прагнуть бути не «постачальником» суми знань, які потрібно запам’ятати, а цілеспрямовано формують особистість та майбутнього фахівця, який здатний самостійно здобувати знання.
Для налагодження самостійної практичної роботи викладачі циклової комісії створюють необхідну навчально-методичну документацію, дидактичний та роздавальний матеріали.
Для активного сприйняття змісту заняття упроваджують як традиційні, так і інноваційні форми та методи навчання – це фрагменти рольової гри, практичний тренінг, кейс-метод, інтерактивні вправи «Ланцюжок думок», «Мікрофон», «Я-тобі, ти-мені» та ін.
Члени методичної комісії працюють над виробленням єдиної методики викладання на практичних заняттях, яка ґрунтується на моделюванні професійної діяльності з відпрацюванням практичних навичок.
Імітація студентами професійної діяльності в ході вирішення ситуаційних завдань забезпечує оволодіння необхідними професійними уміннями та навичками.
З метою розвитку клінічного та критичного мислення члени ПЦК використовують активні методи навчання – метод case-study, проблемні запитання.міжпредметну інтеграцію, фрагменти рольової гри тощо.
Велика увага приділяється підготовці та проведенню позааудиторної роботи: участь студентів в предметних гуртках.

Працюють такі предметні гуртки:
– гурток хірургії (керівник Чорна Г.П);
– гурток медсестринства в хірургії (керівник Задорожний А.Й);
При навчальних кабінетах працюють творчі групи студентів, які займаються науково-пошуковою роботою з актуальних тем хірургічного профілю.

Члени методичної комісії організовують і проводять тижні наук хірургічного профілю. Використання сучасних форм проведення активізує участь майбутніх медиків в різноманітних заходах професійного спрямування, сприяє виявленню здібних студентів, які беруть участь у внутріколеджному загальному конкурсі «Кращий за професією».
Підсумки проведеного тижня обговорюється на засіданні предметної циклової комісії.
Матеріали тижня оформляються у збірник «Портфоліо педагогічної майстерності предметної циклової комісії».

Заходи які проведені

Однією з важливих форм обговорення питань про шляхи покращення методичного та фахового рівня, педагогічної майстерності є засідання ПЦК, які відбуваються щомісячно.
На засіданнях ПЦК члени методичної комісії вирішують питання про:
– своєчасне оформлення необхідної навчально-методичної документації;
– аналіз ефективності та якості викладання;
– ефективність реалізації методичної проблеми, над якою працює предметна циклова комісія;
– результативність діяльності творчих груп студентів над дослідженням тем науково-пошукової та дослідницької роботи;
– презентація портфоліо педагогічної майстерності предметної циклової комісії над науково-теоретичним вивченням методичної проблеми та практичного її втілення в освітній процес при викладанні хірургічних дисциплін;
– звіти викладачів методичної комісії про результати проходження курсової перепідготовки на ФПК та шляхом стажування, підготовка та проходження чергової та позачергової атестації.
Головну роль в підвищенні фахової та методичної кваліфікації викладачів має самоосвіта. Зокрема, їх наполеглива робота над вивченням приватних методичних тем відповідно до змісту науково-методичної проблеми ПЦК.
Вивчення та впровадження кращого досвіду членів ПЦК в освітній процес – шлях до майстерності та успіху в професійній підготовці молодших медичних фахівців.
Таким чином хірургічні дисципліни – це сходинки до професійної підготовки молодших спеціалістів, які допомагають впевнено переходити їм в складний, але улюблений світ медицини.

Share:

Leave a Comment Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Недавні записи

  • День відкритих дверей
  • Засідання педагогічної ради
  • Засідання педагогічної ради
  • IV засідання
  • ІІІ засідання атестаційної комісії

Останні коментарі

    Мета

    • Зареєструватись
    • Увійти
    • RSS записів
    • RSS коментарів
    • WordPress.org
    Footer logo

    Саме наш заклад володіє величезним потенціалом. З радісттю очікуємо Вас на навчанні

    Ми на зв’язку

    (03859) 9-12-54 med_chem@ukr.net www.medchem.km.ua 31600 Хмельницька обл., смт Чемерівці, вул. Центральна, 32

    Вас зацікавить

    • Контакти
    • Політика конфіденційності

    Наша галерея

    Instagram has returned invalid data.
    Copyright © 2023 Чемеровецький медичний фаховий коледж. Усі права захищені.