Практичний психолог Даяна Ластавчук

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я учасників освітнього процесу.   Головною метою роботи практичного психолога в коледжі є психологічний супровід студентів та допомога у вирішенні питань психологічного характеру, що виникли під час навчально-виховного процесу в учасників освітнього процесу та у батьків студентів коледжу.

Практичний психолог закладу здійснює:

  • психологічне забезпечення освітнього процесу;
  • психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
  • психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
  • психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
  • реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
  • консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;
  • роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.

Практичний психолог закладу сприяє:

  • формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;
  • профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;
  • формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей;
  • попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;
  • формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;
  • формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;
  • попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;
  • формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі

Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!

·         Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.

·         Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.

·         Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.

·         Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.

·         Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.

·         Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.

·         Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.

·         Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.

·         Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.

Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.