Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я учасників освітнього процесу. Головною метою роботи практичного психолога в коледжі є психологічний супровід студентів та допомога у вирішенні питань психологічного характеру, що виникли під час навчально-виховного процесу в учасників освітнього процесу та у батьків студентів коледжу.
Практичний психолог закладу здійснює:
- психологічне забезпечення освітнього процесу;
- психологічний супровід психічного, розумового, соціального і фізичного розвитку здобувачів освіти;
- психологічну діагностику та аналіз динаміки психічного, розумового і соціального розвитку здобувачів освіти;
- психологічний супровід адаптації до умов освітнього процесу;
- реалізацію розвивальних, профілактичних, просвітницьких, корекційних програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей здобувачів освіти;
- консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку тощо;
- роботу з постраждалими від насильства дітьми тощо.
Практичний психолог закладу сприяє:
- формуванню у здобувачів освіти відповідальної та безпечної поведінки в ситуаціях ризику, навичок здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, готовності до самореалізації;
- профільному та професійному самовизначенню здобувачів освіти, формуванню життєвої компетентності;
- формуванню соціально-комунікативної компетентності обдарованих дітей;
- попередженню та профілактиці професійного вигорання педагогічних працівників;
- формуванню психологічної готовності учасників освітнього процесу до взаємодії в інклюзивному середовищі з дитиною з особливими освітніми потребами;
- формуванню психологічної культури учасників освітнього процесу;
- попередженню будь-яких видів і форм насильства та конфліктів серед здобувачів освіти;
- формуванню небайдужого ставлення здобувачів освіти до постраждалих дітей, усвідомлення необхідності невідкладного інформування педагогів про випадки домашнього насильства і конфліктів серед здобувачів освіти, що стали їм відомі
Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!
· Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.
· Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.
· Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.
· Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.
· Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.
· Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.
· Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.
· Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.
· Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.
Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.

- Інформаційні матеріали для учнів
- Інформаційні матеріали для педагогів
- Інформаційні матеріали для батьків
- Безпечна поведінка під час війни
Правила поведінки під час повітряної тривоги
Як допомогти собі та оточуючим під час війни?
Правила дотримання психологічної гігієни