Основним завданням діяльності ЦК є підготовка професійно компетентних, високоінтелектуальних фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем фахового молодшого бакалавра, вдосконалення лікувально-консультативної роботи членів методичної комісії шляхом забезпечення тісної співпраці з системою практичної охорони здоров’я.
Основна методична проблема, над якою працює циклова комісія «Забезпечення компетентнісної фахової освіти студента-медика засобами ІКТ та шляхом реалізації превентивного виховання».
Система навчально-виховних заходів циклової комісії спрямована на підвищення якості підготовки медичних фахівців та реалізації методичної проблеми ЦК.
З огляду на визначену чітку мету превентивного виховання члени циклової комісії, що формує спеціальні компетентності вузького профілю, основну увагу спрямовують на вироблення нової філософії виховання, на підвищення наукового рівня педагогічної технології навчання і виховання та визначення шляхів покращення педагогічної майстерності в упровадженні форм і методів інноваційних технологій, розробку нових стратегій навчання і виховання студентської молоді.  Практика профілактичної діяльності викладачів ЦК, що формує спеціальні компетентності ґрунтується на демократичній основі, де розглядається молода людина як суб’єкт превентивного процесу.

В цикловій комісії склалась певна система формування здорового способу життя серед здобувачів освіти коледжу. Як показує досвід, значну інформацію про здоровий спосіб життя здобувачі освіти отримують на заняттях під час вивчення предметів з вузьких спеціальностей. Для кращого засвоєння нового матеріалу та емоційного викладу члени методичної комісії упроваджують інформаційні технології. Зокрема, мультимедійні презентації тем сприяють ефективному засвоєнню того, що вивчається. Відеофрагменти у поєднанні зі словом викладача діють на емоційно-психологічний стан молодої людини, роблять навчання цікавим.
Члени циклової комісії намагаються забезпечити співпрацю викладача та здобувача, їхнє взаєморозуміння; створити необхідні умови взаємодії та взаємної відповідальності, забезпечити високу мотивацію всіх учасників освітньої взаємодії.
Членами методичної комісії проводиться роз’яснювально-просвітницька робота серед студентської молоді.

Циклова комісія, що формує спеціальні компетентності вузького профілю забезпечує підготовку майбутніх медичних фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем фаховий молодший бакалавр з таких спеціальностей як «Лікувальна справа», «Сестринська справа».
Члени методичної комісії наполегливо працюють над удосконаленням методики та методичного забезпечення сучасного заняття, методичним забезпеченням позааудиторної самостійної роботи здобувачів освіти, систематизацією комплексів навчально-методичного забезпечення дисциплін циклу. Наполегливо працюють над:
– втіленням методичної теми, над якою працюють викладачі циклу;
– узагальненням кращого педагогічного досвіду досвідчених викладачів циклу;
– виконанням графіка проведення відкритих занять;
– виконанням графіка проходження курсової перепідготовки;
– удосконаленням рівня підготовки необхідної навчально-методичної документації та комплексного навчально-методичного забезпечення дисциплін циклу;
– проведенням виховних заходів професійного напряму;
– покращенням якості знань здобувачів освіти з предметів циклу;
– стану науково-пошукової роботи як викладачів так і творчих груп здобувачів освіти.

З метою комплексного впровадження методичної проблеми в освітній процес викладачі ефективно використовують як традиційні так і нетрадиційні форми, методи та прийоми навчання (міжпредметна інтеграція, наочність, елементи проблемності, самостійна робота тощо). Позитивні результати в інтенсифікації освітнього процесу дає використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання (навчальних відеофільмів, відеороликів, мультимедійних презентацій тощо). На заняттях викладачі використовують сучасні методи навчання, серед яких віддають перевагу кейс-методу, методу «мозкового штурму», методу аналізу конкретних ситуацій, роботі «малих груп», нескінченний ланцюжок думок, рішення ситуаційних задач, тестовий контроль тощо.

 

Викладачі циклової комісії беруть активну участь у створенні та вдосконаленні методичних розробок, рекомендацій для позааудиторної самостійної роботи здобувачів освіти, для організації групових та індивідуальних консультацій, додаткових занять. Ними розроблені, систематизовані та створені банки тестових завдань, ситуаційних задач, фрагменти рольових ігор тощо.

Члени ЦК організовують та залучають здібних студентів в творчі групи для науково-пошукової діяльності, які працюють над реалізацією визначених актуальних тем. Під керівництвом викладачів студенти проводять науково-пошукову роботу, результати якої обговорюються і заслуховуються на засіданнях предметних гуртків та під час проведення тижня циклової комісії.

Вихованню активної професійної та громадянської позиції, навчання основним принципам побудови професійної кар’єри, навичкам поведінки в колективі, суспільстві сприяють заходи тижня знань циклової комісії, що формує спеціальні компетентності вузького профілю. В його програму входять заходи, які розширюють знання з предметів циклу, стимулюють творчу діяльність здобувачів освіти та розвивають їх клінічне мислення.

Здійснюють проведення тижнів циклової комісії, під час яких презентують найкращі методичні напрацювання, проводять відкриті заняття, обговорюють результати роботи творчих груп здобувачів освіти в предметних гуртках. Організовують здобувачів освіти на цікаві та змістовні заходи професійного змісту: інтелектуальні ігри «Найрозумніший», «Хто кращий», акції «Молодь обирає майбутнє», «За здоровий спосіб життя», благодійні поїздки в будинок-інтернат для людей похилого віку, зустрічі-тренінги з учасниками АТО, практичний тренінг «Знавець».

Для ефективного навчання та гурткової роботи студентської молоді в коледжі діють кабінети доклінічної практики з дисциплін циклу:
– кабінет неврології і психіатрії (
– кабінет ВМП та медицини надзвичайних ситуацій 
– кабінет інфектології
– кабінет дерматовенерології 
– кабінет геронтології та геріатрії
– кабінет основ реабілітації та фізіотерапії
З метою вирішення важливих питань навчання та виховання здобувачів освіти та розгляду робочих навчальних планів, комплексів методичного забезпечення дисциплін, екзаменаційної документації, аналізу успішності здобувачів освіти та приймання відповідних заходів щодо її покращення, оцінювання професійного та наукового зростання кожного члена ЦК, а також вироблення рекомендацій щодо атестації викладачів тощо щомісячно проводяться засідання методичної комісії.
Цілеспрямовано надається методична допомога та здійснюється контроль за педагогічною діяльність викладачів в період підготовки і проведення чергової та позачергової атестації. Члени методичної комісії звітують про проведену роботу за міжатестаційний період на засіданні  циклової комісії, розширеному засіданні ЦК, засіданні педагогічної ради. Представлені портфоліо викладачами, які атестуються, у вигляді мультимедійних презентацій дають можливість членам педагогічного колективу та атестаційній комісії ознайомитися із системою роботи чи досвідом викладачів.
Таким чином викладачі предметної циклової комісії сприяють формуванню особистої думки студентів, прагнуть підготувати не тільки висококваліфікованих майбутніх спеціалістів, а і всебічно розвинену, гармонійну особистість – громадянина України.